Yayınlandı: 01 Mart 2011 / Uncategorized

>BLOGLAR KAPATILIYOR MU?????????

 Stildirektörü arkadaşımızın uyarısı ile bu sabah öğrendiğim bu bilgiyi paylaşmak istedim sizlerle…
Blog yazarı olan olmayan ve takip eden tüm ziyaretçilerin bu konuda duyarlı olmasını bekliyoruz…..
Blogspot.com uzantılı bloglara 2008’de olduğu gibi yine maç yayını bahanesiyle mahkeme kararı engeli konmuş…
Bloguma dokunma facebook grubuna katılmak ve desteklemek istiyorsanız lütfen buyurun….
Facebook ve twiterden belki sesimizi duyurursak bu karardan vazgeçilebilir…
Sizlerde sayfalarınızda bu konuyu duyurursanız sevinirim..
Lütfen bu konuda destek veriniz.
yorum
  1. Ρɑɓuç dedi ki:

    >teşekkürler resmi ekledim bloguma senin siteni link vererek..

  2. berna/umutluhayat dedi ki:

    sevgicim hayırlı olsun.moralim çok bozuk.maalesef artık bloguma giremniyorum.artık ben sizlerle birlşşeyler paylaşamayacağım.ama sizleri takip etmeye devam edeceğim.sevgiyle kal.

  3. ezgilitarifler dedi ki:

    taşıma işlemini nasıl yapıyoruz.blogspottaki yayınlarını nasıl aktardın bilgilendiriseniz sevinirim.sevgiler.

    • sevgi28 dedi ki:

      Ezgi wordpress.com’a girip yeni bir hesap açıyorsun .
      Sitenin dili genelde ingilizce çıkıyor onu settings den türkçeye çeviriyorsun sonra siteyi oluşturuyorsun ..
      Konutlara bakarsan içe aktar konutunu göreceksin kendi site ismini (blogspot) yazıp öncekini yeni açtığına aktaracaksın..
      Kabaca anlatmaya çalıştım .Yapamazsan tekrar gerri dönebilirsin .
      Birde siteler engelli olduğu için Dsn ayarı diye birşey var kendi bilgisayarın üzerinde bu ayarı değiştirirsen kapalı bloğuna girebiliyorsun..
      Facebook üzerinden bir çok arkadaş bunun nasıl olacağını anlatmış..

      İnşallah yararım dokunur..

  4. neval dedi ki:

    sevgiciğim blogun kapandımı ? artık burdamı yazacaksın.sevmiim bu word nanesini.

  5. neval dedi ki:

    w.p. de izle butonu yok galiba abonelik var sanırsam abone oldum sana
    aboneyim abone …
    blogerda ve w.p. de yazmaya devam ediyorum,senin blogun açıkmı?

    • sevgi28 dedi ki:

      Neval blogerda nasıl devam ediyorsunun?
      Benim blogda diğerleri gibi kapalı..
      Buralara sürüldük canımcım artık buraya beklerim ..
      Bloglar açılILANA KADAR İNŞALLAH..

Yorum bırakın