>Benim hediyem….

Yayınlandı: 18 Mart 2010 / Çeşitli konular

>

Benim hediyemde geldi..
Pembedüşbahçesi’ nin düzenlediği hediyeleşme etkinliğine katılmıştım.. Bana çıkan arkadaşıma hediyesini yollamış ve eline ulaştığı haberinide aldım..Kendi hediyemi de sabırsızlıkla beklemeye başlamıştım..Ben evde yokken bir paket gelmiş bizimkilerde almışlar..Kime çıktığımı çok merak ediyordum ..
Alalacele paketi aldım, kimden geldiğini anlayamadım ama sonrasında öğrendim ki Keyfe-seyran arkadaşım’a çıkmışım..
Kendisine zarif hediyesi için teşekkür ediyorum..
yorum
  1. New York'tan dedi ki:

    >Cok sık gule gule kullan kırmızı benim rengim 🙂

  2. CEYLAN dedi ki:

    >gülegülekullan çok hoş görünüyor…

  3. Miss Sensible dedi ki:

    >Şallara bayılıyorum. Bunun rengide çok güzelmiş. Güle güle kullan Sevgi ablacım.

  4. Anlayamazsin dedi ki:

    >selamun aleykum.sevgi abla gule gule kullan.rengi cok guzelmis:)rahmana emanetsin,hayirli aksamlar.

  5. rumma dedi ki:

    >Canım gerçekten çok şık , güle güle güzel günlerde kullan.sevgiler

  6. KEYFESEYRAN dedi ki:

    >Sevgicim senin blogunda senin mütevaziliğinle çok hoş görünüyor güle güle kullan

Bir Cevap Yazın

