>Mısırlı semizotu salatası..

Yayınlandı: 02 Nisan 2010 / Salatalar

>


Hayırlı Cumalar dileyerek başlayalım bu günkü postumuza inşallah ….
Semizotu bizim evde yemek olarakta, salata olarakta çok sevilerek tüketilir.
Ayrıca semizotunu pişirmeden bu şekilde çiğ olarak tüketmekle, besin değerini de korumuş içindeki vitaminleri direk almış oluyoruz..
Semizotu’nun değişik bir çok şekilde (yoğurtlu,domatesli,tavuklu vb.)  salatası yapılabilir.
Ben mısırla yakışacağını düşündüm  ve sefer bu şekilde yaptım..
Malzemeler
Yarım bağ semizotu
1 büyük havuç
1 kırmızı soğan
1 kaze kadar mısır
limon
tuz, zeytinyağı, nar ekşisi

Yapılışı
Semizotunu iyice temizleyip yıkayalım.Bıçakla doğrayalım.Salata tabağımıza alalım.
Havucumuzu yine temizleyip yıkadıktan sonra rendeleyelim.Kırmızı soğanımızıda ince ve uzun doğrayalım ve üzerine tuz serpip elimizle ovalım sonra yıkayalım ve süzüp salatamıza ilave edelim.Salatamızın tuzunu ,yağını e nar ekşisini ilave edip hepsini karıştıralım.Servis ederken mısır tanelerimizle süsleyelim vee afiyetle yiyelim.. 

yorum
  1. nohut oda dedi ki:

    >semizotunu bende severim hele ayse yemeğıni ıspanaktan daha cok severek yer..buda hoış denemeli tam babamlık:)sizede hayırlı cumlar diliyorum..

  2. FİLİZ dedi ki:

    >ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIMHAYIRLI CUMALARCuma günü, bana çok salavat getirin. Çünkü Cuma günü, şahitlerin hazır olduğu bir gündür. Yani o günde melekler, (ibadet edenlerin yanında) hazır bulunurlar. Sizden biriniz bana salavat getirdiğinde, (bitirinceye kadar) salavatı melekler tarafından bana sunulur.[Hadis (İbn-i Mace)]

  3. kalpkurabiye dedi ki:

    >canım ellerine sağlık.. salatan şahane görünüyor..

  4. Federica dedi ki:

    >un bel piatto unico!!! complimenti!

  5. aleyna dedi ki:

    >sevgicim resim o kadar güzelki elimi uzatayım da akşam için kendime bir öğün yapayım dedim.ellerine sağlık canım

  6. ezgilimelodi dedi ki:

    >Ben de yoğurtlusunu çooook severim…Bu da harika görünüyor.Ellerine sağlıkSevgiler

  7. umutluhayat dedi ki:

    >ellerinize sağlık salatalar benim için daime vazgeçilmezdir

  8. birsen dedi ki:

    >Bu salatayı birde buğda (yarma) la deneyin oda güzel oluyor.

  9. SEVGİ dedi ki:

    >Hiç duymadım Birsen yarma ile yapılanını..eee bi gün yaparsın bize artık dimi canım benim..

Bir Cevap Yazın

