>Minik simitler..

Posted: 11 Mayıs 2010 in kurabiyeler

>

Geçen akraba günümüzde yaptığım tuzlu kurabiyeler..
Diğer yaptıklarım için buraya bakabilirsiniz..
Üstte kolajda şekillendirme aşamalarını gösterdim..
Ben minik simitler şeklinde yaptım siz istediğiniz şekilde yapabilirsiniz..
Susamlı ve haşhaşlı halkalar..
 
Malzemeler
1 paket oda sıcaklığında tereyağı
Yarım çay bardağı sıvı yağ
1 çay bardağı sirke
2 tatlı kaşığı şeker
1 tatlı kaşığı tuz
1 paket kabartmatozu
Mahlep, susam,  haşhaş
2 yumurta sarısı üzeri için
Aldığı kadar un

Yapılışı
Bütün malzemeleri karıştırıp unu yavaş yavaş ekleyerek yoğuralım.
Kulak memesi yumuşaklığında olunca hamurumuzu tezgah üzerine alalım.
 Ve yukarıda gösterdiğim şekilde halkalar oluşturalım.
Sonra üzerlerine yumurta sarısı sürüp susam ,çörekotu veya haşhaşa bulayalım
Önceden ısıtılmış 180 derece fırında pişirelim.

…………………………AFİYET OLSUN……………………..

Yorumlar
  1. meknun diyor ki:

    >cok guzel olmuslarEllerine saglik arkadasim..Bende simit yapiyorum arada sirada ama bu sekilde orgulu yapmamistim.benimkiler duz simit oluyordu🙂 bundan sonra yanina orgulu olanlari da ekleyecegim..tarif icin de tesekkurler..Sevgiler

  2. Federica diyor ki:

    >bellissime!! chissà che buone!! ciao!

  3. umutluhayat diyor ki:

    >ellerine sağlık sevgicim çok severim bende

  4. style m diyor ki:

    >sevgi bu nasil tevafuk bende bu aksam ekleyecektim bu tarifi bende hafta sonu yaptim daha dogrusu hic bosalmaz kurabiye kutusu cünkü devamli yapiyorum cay yanina .süüper bir tad.

  5. ezgilimelodi diyor ki:

    >Ellerine sağlık,yine çok güzel görünüyorlar:)

  6. >canımm yine coşturmuşsun vallahi.. ellerine sağlık harika görünüyorlar:))

  7. !! Şekerperisi !! diyor ki:

    >merhabalar kokuya geldim ohhh mis gibi valla:)bende eskiden mahleple çok yapardım ama pastahane kurabiyesi gibi şekilli, simit şeklini hiç denememiştim bilirim tadını eline sağlık çok güzel görünüyorlarsevgiler

Bir Cevap Yazın

